
Pénzügyi kontroller
Gyártási tapasztalattal rendelkező pénzügyi kontrollert keresünk pécsi irodánkba. Olyan szakemberre van szükségünk, aki proaktív és analitikus gondolkodásmóddal, magabiztosan kezeli cégünk gazdasági ügyeit. Leendő munkatársunk rendszerszemléletben gondolkodik, és képes a saját ötleteit bemutatni a vezetőség felé.
Mi lesz a feladatod?
A Hess & Partners pénzügyi kontroller pozíciója nálunk egy átfogó feladatkört jelent: a számviteli, a pénzügyi és az adminisztratív területet koordinálását, zárások és bevallások ellenőrzését, likviditás tervezést, valamint vállalati tervek készítését (üzleti terv, pénzügyi terv). Emellett fontos, hogy hatékonyan tudj együtt dolgozni nem csupán a könyveléssel és a partnerekkel, hanem a csapatunkkal is. Vezetőinket és az üzleti folyamatainkat fogod támogatni adatgyűjtéssel és egyedi elemzésekkel. Szeretnénk, hogy a kontrolling folyamatokat kiépítsd annak érdekében, hogy a vezetőket a célorientált tervezéshez és irányításhoz segítsd hozzá.
Ha a munkád során folyamatosan azon jár az eszed, hogy mit hogyan tudnál jobban, hatékonyabban csinálni, ha magadtól is jelentkezel újabb kihívásokért, feladatokért, akkor nálunk a helyed!
Milyen projekteken fogsz dolgozni?
Mi a Hess & Partners-nél mindig dolgozunk valamilyen érdekes feladaton. Ahogyan cégünk egyre növekszik, a szereped fontos eleme lesz a fejlődésünknek. Elsősorban a saját, belső pénzügyi és kontrolling feladatainkért leszel felelős. Emellett változatos és érdekes beruházásokba fogsz belelátni. Szeretnénk, hogy részt vegyél üzemnyitások pénzügyi előkészítésében, majd azok kontrollingjában.
Mire lehetsz hatással?
Azért dolgozunk, hogy ügyfeleink hatékonyan és eredményesen működjenek. Főként a könnyűiparban tevékenykedő partnereink számára nyújtunk szakmai segítséget, a termelés optimalizálásától egészen az értékesítésig. Jelen pillanatban munkánkkal több ezer munkavállaló mindennapjaira vagyunk hatással.
A leendő munkahelyed:
A Hess & Partners a kezdetekben technikai és sportruházat gyártással foglalkozott, melynek köszönhetően valódi tapasztalatot szereztünk a gyártásszervezés, a gyártásütemezés, az alvállalkozókkal való kapcsolattartás, illetve a napi akadályok kezelése és megoldása terén is. Tevékenységi körünk az elmúlt években átalakult, azonban a megszerzett tudásunkat, tapasztalatunkat arra használjuk, hogy más cégek fejlesztését és hatékonyság növelését segítsük elő. Kereskedelmi irányvonalunk a vevőkkel, a megrendelőkkel és a partnerekkel kialakított jó kapcsolat eredménye, melyet ugyancsak szívvel-lélekkel végzünk.
Üzletileg fenntarthatóan és stabilan működünk, erre építve biztosítjuk kollégáink számára a sokrétű tudást és az elmélyült tapasztalatszerzés lehetőségét. Támogatjuk a személyes fejlődést, a képzéseket. Irodánk Pécs belvárosa mellett található, könnyedén megközelíthető helyen. Minden kollégánk saját íróasztallal és számítógéppel rendelkezik ergonomikus környezetben. A reggeli kávét és az ebédeket szeretjük közösen elfogyasztani, és közben megvitatni a világ nagy dolgait.
Néhány fontos szempont, amit figyelembe fogunk venni a kiválasztás során
Pénzügyi felsőfokú végzettség
Feladataink megkívánják a pontos, precíz és magabiztos megoldást és biztosak szeretnénk lenni abban, hogy a kellő szaktudású kollégákkal vesszük körbe magunkat. A legjobb, ha véleményed is van arról, mi az, ami jó, mi az, ami kevésbé, és ötleteidet nem csak el mered magyarázni a vezetőknek, de azokat meg is valósítod, ha hiszel bennük.
Tapasztalat hasonló területről
Fontosnak tartjuk, hogy leendő kollégánk már meglévő tapasztalattal rendelkezzen a gyártás területéről, ismerje annak működését belülről is.
MS Excel magas szintű ismerete
Szeretnénk, hogy az alábbiakat ismerd: függvények alkalmazása, makrók használata, Pivot-tábla készítése, feladataid során szükség lesz terv-tény elemzésekre, árkalkulációk, üzleti tervek készítésére.
Komplex rendszerek átlátására való képesség.
Ismered és tartod a határidőket
O365 naptárad tele van a legfontosabb emlékeztetőkkel, megérted, hogy nincs kifogás: a megadott időre a legjobb anyagot kell összeraknod.
Jogosítvány
Ez azért lesz fontos, mert partnereink szerte az országban találhatóak, és időnként szeretjük őket a saját környezetükben meglátogatni, megvitatni a felmerülő kérdéseket.
Aktív angol nyelvtudás tárgyalási szinten
Úgy gondoljuk ez mára elengedhetetlen az üzleti szférában.
Jelentkezés
Érdekesnek találod a lehetőséget? Jelentkezz önéletrajzod alábbi címre való elküldésével: iroda@hessandpartners.hu
A pályázatod elküldése előtt, kérünk hogy, olvasd el a jelöltek részére készült adatkezelési tájékoztatót, melyet az alábbi oldalon érsz el:
Adatkezelési tájékoztató – Pozícióra jelentkezők számára
A kiválasztási folyamat
A következőkre számíts ha elküldöd számunkra az önéletrajzodat:
Jelentkezés
Amennyiben elküldöd számunkra az önéletrajzodat, azt a többi beérkezett pályázattal együtt előszűrjük. Az elvárásoknak leginkább megfelelő pályázókkal az önéletrajzukban megadott elérhetőségek valamelyikén (elsősorban telefonon/e-mailen) felvesszük a kapcsolatot.
Telefonos interjú
A munkakör betöltéséhez szükséges alapinformációk feltérképezése (motiváció, váltás oka, szakmai tapasztalat, belépési időpont, bérigény, nyelvtudás mértéke) annak érdekében, hogy meghatározzuk azon pályázók körét, akikkel személyes interjút is szervezünk.
Személyes interjú
A pályázó önéletrajza alapján teljes körű kompetencia alapú, vagy strukturált interjút folytatunk a jelölt szakmai hátterére (tanulmányok/releváns szakmai tapasztalat/nyelvtudás), a pozícióhoz/csapathoz/vállalati kultúrához való illeszkedésére fókuszálva. Tisztázzuk a pályázó konkrét feladatkörrel, felelősséggel, bérigénnyel kapcsolatos elvárásait, lehetőséget adunk kérdéseinek feltevésére.
Döntés
Az a jelölt aki kiválasztásra kerül, írásos ajánlatot kap tőlünk.
Azon jelölteknek, akik a kiválasztási folyamatunkban részt vettek, de nem rájuk esett a választás, értesítő levelet küldünk az elutasításról.
1.2.3.4